Aykut kocaman istifami etti, aykut kocaman istifa 29 mayis 2013 Google'da Ara Yandex'de ara

Yazar: Lanetli Adam



Fenerbahçe'de Aykut Kocaman dönemi kapandı... Sarı lacivertlilerde Teknik Direktör Aykut Kocaman'ın istifası Fenerbahçe Yönetim Kurulu tarafından kabul edildi ve Kocaman dönemi resmi olarak sona erdi.

Fenerbahçe Futbol AŞ'den Kamuyu Aydınlatma Platformu'na konuyla ilgili yapılan açıklamada, "Teknik direktörümüz Sayın Aykut Kocaman istifasını yazılı olarak bildirmiş ve yönetim kurulu tarafından istifası kabul edilmiştir" denildi.

"Artık ben yorgunum"
 Fenerbahçe'de dün akşam yapılan yönetim kurulu toplantısı öncesinde Aykut Kocaman ile Aziz Yıldırım arasında bir görüşme gerçekleştiği öğrenildi. Görüşmede transferin konuşulduğu belirtildi. Kocaman'ın "Artık ben yorgunum, bu baskıyı fiziki ve mental olarak kaldıramıyorum. Transfer ve kulüp içindeki anlaşmazlıklar hep benim omzumda birikiyor" diye serzenişte bulunduğu öğrenildi.
Bu görüşmenin ardından Aykut Kocaman görevinden istifa etti.

Kaynak:Milliyet.com.tr

İlgili Aramalar; Aykut kocaman, Aykut kocaman istifa, Aykut kocaman istifami etti, Aykut kocaman istifa 29 mayis, Aykut kocaman neden istifa etti, Aykut kocaman istifa açıklaması

0 yorum :

Yeni Sitemiz !

Son Konularımız

Son Yorumlar

Sayyaçhane

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Linkcenneti.net | Site Ekle | Firma Ekle ”pr
Toplam Konu
Toplam Yorum

Blog Arşivi

©2013 Copyright Güncel Blog
Tüm hakları saklıdır.İzinsiz Alıntı Yapılamaz..
Hile Video İzle canlı maç izle