Mabel Matiz Zor degil klip izle sarki sozu Google'da Ara Yandex'de ara

Yazar: Lanetli Adam



Mabel Matiz Zor Değil Şarkı Sözü

Sallıyorum bol keseden

Sağa sola, zor değil

Atıyorum, tutuyorum

Kah tutamıyorum, zor değil

Dönüyorum köşeleri

Dört köşeli, zor değil

Vuruyorum dizlerime

Ah pata küte zor değil
www.guncelenson.blogspot.com

Katıyorum tozu dumana da

Toz değil, toz değil

Biliyorum hepsi havagazı

Söz değil, ah söz değil

Deniyordum seni

Sen seversin bunu

Sevmediysen peki

Sen tamamla sonu
www.guncelenson.blogspot.com

Halk ararsan çık saraydan

Ağlıyorsan dön yolundan

Aşka dair konuşursan

Gerisini sen tamamla

Söz: Mete Özgencil
www.guncelenson.blogspot.com
Müzik: Mete Özgencil, Fatih Karaca

İlgili Aramalar; Mabel Matiz Zor Değil Şarkı Sözü, Mabel Matiz Zor Değil Şarkı Sözleri, Mabel Matiz Zor Değil klip izle

0 yorum :

Yeni Sitemiz !

Son Konularımız

Son Yorumlar

Sayyaçhane

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Linkcenneti.net | Site Ekle | Firma Ekle ”pr
Toplam Konu
Toplam Yorum

Blog Arşivi

©2013 Copyright Güncel Blog
Tüm hakları saklıdır.İzinsiz Alıntı Yapılamaz..
Hile Video İzle canlı maç izle