Necati Şaşmaz'dan Mısır'daki darbe karşıtlarına destek video izle Google'da Ara Yandex'de ara

Yazar: Lanetli Adam

Arap ülkelerinde de çok izlenen Kurtlar Vadisi dizisinin "Polat Alemdar"ı Necati Şaşmaz, Mısır'daki katliamı kınayarak, darbe karşıtlarına destek mesajı gönderdi.

"Sevgili Mısırlı kardeşlerim özgürlük ve demokrasi için gösterdiğiniz direnişi takdir ediyor. Ve başarılı olmanız için tüm kalbimle dua ediyorum. Ülkenize gerçek manada özgürlük ve demokrasi gelinceye kadar sabırla mücadele edeceğinize inanıyorum.
Bazı dış mihraklar İslam ülkelerinde kendilerine uygun piyonlar bularak, kendi oyunlarını oynuyorlar.
Siz Mısırlı kardeşlerim bu oyunu bozacağınıza ve bu darbecilere gerekli dersi vereceğinize inanıyorum ve sizi gönülden destekliyorum.
Mısır halkının özgür iradesini hiçe sayan, silahsız gösteri yapan insanların kanını döken bu darbecileri kınıyorum.
Bu hak ve özgürlük mücadelesinde şehit olan tüm kardeşlerime Allah'tan rahmet diliyorum. Allah yardımcınız olsun." dedi.



Necati Şaşmaz video , Necati Şaşmaz mısıra destek videosu , Necati Şaşmaz video , Necati Şaşmaz açıklaması , Necati Şaşmaz kınama videosu, polat destek videosu

0 yorum :

Yeni Sitemiz !

Son Konularımız

Son Yorumlar

Sayyaçhane

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Linkcenneti.net | Site Ekle | Firma Ekle ”pr
Toplam Konu
Toplam Yorum

Blog Arşivi

©2013 Copyright Güncel Blog
Tüm hakları saklıdır.İzinsiz Alıntı Yapılamaz..
Hile Video İzle canlı maç izle