Point Blank No Smoke Wallhack ve Point Blank Türkiye Aimbot İndir-Download Videolu Anlatım 2013 Google'da Ara Yandex'de ara

Yazar: Lanetli Adam


 Point Blank wallHack-No Smoke Wallhack İndir
Pointblank Epic PB Aimbot Envanter Hack Videolu Anlatım 2013

 Arkadaşlar aşşağıda sizler için düzenlediğim Point Blank wallHack ve Aimbot Videolu Anlatım Olarak sizlere sunuyorum umarım işinize yara çalışmayan linkleri yorum yazarak bildiriniz lütfen iyi oyunlar saygılar.

Point Blank wallhack Kullanımı 2013

Şimdi İndirdiğiniz Pb-Nosmoke-Wall klasörünü masaüstüne kopyalayınız. Daha sonra hileyi çalıştırın. Eğer windows7 kullanıyorsanız yönetici olarak çalıştırmanız lazım. Çalıştırdıktan sonra çıkan ekranda bir şeye tıklamayın. Launcher’den point blankı çalıştırın ve giriş yapın çıkan uyarı mesajına tamam deyin. Hile hazır olmuş durumda. Sol üst tarafta hilenini özelliklerini görebilirsiniz. İyi oyunlar

İndirme Linkleri

Point Blank No Smoke Wallhack İndir  : Tıkla İndir

Pointblank Epic PB AİMBOT Envanter Hack Videolu Anlatım

Özellikler:
Aimbot
ve dahası
Kullanımı:
Dosyayı rardan çıkartın ve dosya içindeki point blankın kurulu olduğu klosör içine atın oyunu başlatın oyuna girince yön tuşlarını kullanarak hilede seçim yapabilirsiniz
DOWNLOAD

Videolu Anlatım:

0 yorum :

Yeni Sitemiz !

Son Konularımız

Son Yorumlar

Sayyaçhane

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Linkcenneti.net | Site Ekle | Firma Ekle ”pr
Toplam Konu
Toplam Yorum

Blog Arşivi

©2013 Copyright Güncel Blog
Tüm hakları saklıdır.İzinsiz Alıntı Yapılamaz..
Hile Video İzle canlı maç izle