Sinan akcil kapi sarkisi klib izle 2013 Google'da Ara Yandex'de ara

Yazar: Lanetli Adam



Şarkı Sözü;
Olacakları Önceden Gördüm
Dedimki Boş Yere Öldüm
Gecelerden Gündüze Döndüm
Işıkta Kendimi Gördüm
Bana Bi Ağlama Boşuna Zorlama
Kaderi Gördüğün Herkese Bağlama
Değilki Umrumda Iyice Duydun Ya
Senden Vazgeçiyorum
Kapıma Gelsen Boş Duymuyorum
Öyle Bi Kapıda Yok
Bilmiyorum Nasıl Düzelsem
www.guncelenson.blogspot.com

Hiç Sanmıyorum Öyle Bi Hapı Da Yok
Bana Bi Ağlama Boşuna Zorlama
Kaderi Gördüğün Herkese Bağlama
Değil Ki Umrumda Iyice Duydun Ya
Senden Vazgeçiyorum
Kapıma Gelsen Boş Duymuyorum
Öyle Bi Kapıda Yok
Bilmiyorum Nasıl Düzelsem
Hiç Sanmıyorum Öyle Bi Hapıda Yok
Senden Vazgeçiyorum
Kapıma Gelsen Boş Duymuyorum
Öyle Bi Kapıda Yok
Bilmiyorum Nasıl Düzelsem
Hiç Sanmıyorum Öyle Bi Hapıda Yok

İlgili Aramalar; Sinan akçıl kapı, Sinan akçıl kapı klibi izle, Sinan akçıl kapı 2013, Sinan akçıl kapı 2013 klibi izle, Sinan akçıl kapı klip, Sinan akçıl kapı klibi youtube izle, Sinan akçıl kapı muyap izle, Sinan akçıl kapı kliplerini izle, Sinan akçıl kapı video izle, Sinan akçıl kapı şarkı sözü, Sinan akçıl kapı sözleri, Sinan akçıl kapı lyric, Sinan akçıl kapı ceviri, muyap Sinan akçıl kapı izle

0 yorum :

Yeni Sitemiz !

Son Konularımız

Son Yorumlar

Sayyaçhane

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Linkcenneti.net | Site Ekle | Firma Ekle ”pr
Toplam Konu
Toplam Yorum

Blog Arşivi

©2013 Copyright Güncel Blog
Tüm hakları saklıdır.İzinsiz Alıntı Yapılamaz..
Hile Video İzle canlı maç izle